Thursday, September 10, 2009

Greediness.

Wat ben ik toch hebberig geworden. Vanmiddag moest ik ietsje langer wachten op mijn bus, dus ik dook nog even de Body Shop in. Ik was niet van plan iets te kopen, zoals gewoonlijk. Nog geen vijf minuten later kwam ik de winkel weer uit met drie make-up kwasten. Voor 'maar' 25 euro, want er was een kortingsactie. De kwasten waren 25% afgeprijsd en daarbovenop kwam nog eens mijn LoveYourBody korting van 10 %. Uiteindelijk had ik iets van 12 euro korting dus. In de bus terug naar huis zag ik het al helemaal voor me: Ik wil mijn kwasten collectie van de BodyShop! Dan spaar ik net zo lang tot ik ze allemaal kan kopen. Het is goede kwaliteit, ik kan er jaren mee doen, ze zijn van hoogwaardig materiaal, ze zijn niet van dierenhaar... Alleen maar voordelen.

Eenmaal thuis was ik al een blog aan het schrijven over mijn nieuwe aanwinsten, tot ik ineens een sms kreeg van mijn vriendin (en partner in crime). "Nu maar 1 Pond verzendkosten bij ELF! Wil je nog wat hebben?" Ik sloeg mezelf voor mijn hoofd. Ik had eerder namelijk al naar de ELF Studio Brushes zitten kijken. Die schijnen goed te zijn, en maar voor 3,50! Ik ga morgen meteen proberen om mijn gekochte kwasten terug te brengen bij de Body Shop (ik hoop dat het lukt, ze zijn niet uit de verpakking geweest), en dan als de wiedeweerga mijn lijstje inleveren!


Het befaamde blusher/bronzer duo van de Studio Line. Het schijnt een dupe te zijn van de Nars Orgasm. Benieuwd!

Lip Primer & Plumper van de Studio line. Ik hoop eigenlijk dat de primer een beetje zoals MAC Erase werkt. Van de plumper verwacht ik verder niet zoveel, en heb ik eigenlijk ook niet nodig ;)


Nagellakjes in Mod Mauve en Gum Pink (ze schijnen best goede kwaliteit te zijn)

En dan de brushes. Ik heb nog even wat research gedaan, en ben erachter gekomen dat ik niet de complete set wil kopen. De Complexion Brush, de Powder Brush en de Concealer Brush hebben de beste reviews, en dat zijn ook voornamelijk de kwasten waar ik naar op zoek ben.


De producten van ELF trokken me voorheen niet echt. Goedkope rommel, en zo zag het er ook uit. Maar nu is er de Studio Line. Ietsje duurder, maar hopelijk ook ietsje beter. En het fijnste aan ELF blijft natuurlijk de prijs. Dit alles bij elkaar zou neerkomen op zo'n 30 euro. En kijk eens wat ik daar dan voor heb! Hmm... ik ga morgenochtend meteen in de rij bij de BodyShop.

1 comment:

  1. Dat ben ik! "partner in crime"..Volgende maand misschien maar eens bestellen? :)

    ReplyDelete