Friday, September 11, 2009

Fail.

Goed, dus ze doen niet aan geld-terug bij de Body Shop. Helaas, helaas. Daar heb ik niet zoveel aan. Ik heb wel mijn concealer kwastje teruggebracht omdat hij me iets te klein leek. Daar heb ik nu een cadeaukaart voor teruggekregen. Geen impulsaankopen meer doen bij de BodyShop dus.
Na vandaag heb ik dit in huis:

Een Face & Body kwast en een Blusher kwast van de Body Shop, en ik heb ook even snel het Allround Concealer palette van Catrice meegenomen. Ik had hem al zien opduiken op verschillende blogs en was wel benieuwd. Ik heb nog nooit eerder een product van Catrice gekocht namelijk. Na al dat gestress over de kwasten ben ik alsnog wel blij met deze hoor, het is alleen vervelend als je ineens de mogelijkheid krijgt dezelfde kwaliteit voor nog geen derde van de prijs te krijgen. Ik heb dus ook een paar dingetjes van mijn ELF wishlist geschrapt.

Updated ELF wishlist:
- Studio Concealer Brush
- Studio Eyeshadow "C" Brush
- Studio Blusher/Bronzer Compact
- Studio Lip Primer & Plumper

1 comment: