Monday, September 14, 2009

Eyeko.

Ook al staat de ELF bestelling nog even in de wacht, ik las net op mijn blogroll een beautysite die meldde dat er vandaag 20% korting is bij Eyeko. Om de een of andere reden trok het me nooit zo, net als ELF leek het me goedkope rommel. Maar nu met die korting besloot ik resoluut toch maar wat te proberen. Ook heb ik haar Ambassador code gebruikt, voor een (zogezegde) extra goodie. Ik ben benieuwd wat dat zal zijn... Wel fijn aan deze webshop is dat de shipping altijd gratis is, en dat je met PayPal kunt betalen. Voor 13 euro heb ik de volgende producten besteld:





3 comments:

  1. Ik heb zelf die nagellak van eyeko! Echt een super grappig kleurtje
    Ik ben benieuwd hoe jouw fatbalm bevalt, ik heb zelf de minty.

    xoxo

    ReplyDelete
  2. dankie dat jy my kode gebruik het! :) xx

    ReplyDelete
  3. Ik vond eyeko heeeeel erg tegenvallen, maar dat is persoonlijk. Iets te veel kinder make up.

    ReplyDelete