Sunday, September 20, 2009

Eyeko is in!

Eigenlijk zaterdag al, maar ik was nog niet eerder in de gelegenheid er een post over te schrijven. Maar wat snel! Ik had het nog helemaal niet verwacht, en dan is het natuurlijk nog leuker om al een pakketje aan te mogen nemen. Het paste allemaal in een bubbelenvelop, en ik had van HeavenlyCinnamon al de waarschuwing gekregen dat de spulletjes erg klein zouden zijn. En dat was ook zo. Voortaan gewoon van het 'ergste' uitgaan, dan is de teleurstelling misschien ietsje minder groot.



De hele bestelling bij elkaar. De Strawberry Fatbalm (snoepjesgeur!), de 3 in 1 Cream en de Pastel Nail Polish. Vooraan ook nog Cleansing Wipes, ik denk dat dat mijn extra goodie is omdat ik een ambassador code heb gebruikt. Naast dat het heel klein is, vallen ook de verpakkingen een klein beetje tegen. Goedkoop en slap papier/karton, wat met een plakbandje dicht is gemaakt en al wat beschadigd is aan de hoekjes. Goed, misschien moet ik voor de prijs niet zo zeuren, maar het is toch een beetje jammer.

De Fat Balm is een mooie kleur roze en ruikt, zoals gezegd, best wel een beetje chemisch. De 3 in 1 creme heb ik nog niet echt gebruikt, alleen een beetje op mijn hand getest.

Een swatch van de Fat Balm op mijn hand. Op mijn lippen doet hij me meer aan een stain denken dan aan een lippenbalsem, maar ik vind de kleur erg leuk. Er zitten trouwens minuscule glittertjes in. Gelukkig zijn die niet zo overheersend.
En natuurlijk heb ik de nagellak meteen uitgeprobeerd.

Voila. Het klopt wat ik over de nagellak heb gehoord, het dekt absoluut niet goed! Dit zijn vier laagjes, en nog steeds is het een beetje streperig. Afgezien daarvan vind ik het wel een leuk kleurtje. Zoiets heb ik nog niet. Of ik hem vaak zal gaan gebruiken is een tweede...


2 comments:

  1. Leuk! zou je swatches kunnen plaatsen van de fatbalm en de 3-in-1 creme?

    ReplyDelete