Tuesday, September 29, 2009

De lipstick die maar niet op raakte..

Soms heb je van die producten die gewoon niet opraken. Hoe erg je je best ook doet om ze op te maken, ze gaan gewoon niet op. En meestal zijn dat producten die je *mwah* vindt.

De secret chocolate lipstick van catrice is zo'n product. Ik probeer echt al maanden en maanden om hem op te maken, maar er gebeurde steeds niks! Of in ieder geval ging het zooooo langzaam dat je het nauwelijks kon waarnemen met het blote oog. Deze lipstick lijkt wel oneindig! En dat kan heel fijn zijn, maar niet bij deze lipstick. Want het is mijn kleur niet en hij droogt ook nog eens uit! En ieder ander had 'm waarschijnlijk allang weggedaan. Maar ik met mijn gekke tics en omdat ik ook maar een arme student ben, ik moet 'm natuurlijk weer helemaal op maken.

En nu.... kan ik met trots melden dat de lipstick bijna op is!! Woow! Nummer 2 in mijn project 5 pan! Want ik heb gisteren de komkommerbodylotion opgemaakt! Jeeeh! Ik mag bijna gaan shoppen!! :D Heeft er iemand shoptips? ;)

Hebben jullie ook zo'n product wat gewoon maar niet op gaat?

6 comments:

  1. Bij mij gaat parfum altijd heel langzaam, aan de ene kant niet erg omdat ik er dan langer plezier van heb. Maar aan de andere kant remt het me dan ook wel om nieuwe geuren te kopen omdat ze niet altijd goed blijven en ik vind het toch wel zonde als er eentje "vergaat".

    ReplyDelete
  2. @dandelion
    Heel herkenbaar! hahaha.. Ik zit weer in een opmaak fase van een parfum. Even plaatsmaken voor wat nieuws. Wat is je favo parfum?

    ReplyDelete
  3. ik ben ook meestal zo :p ik heb er 2 maanden over gedaan om een vieze fanta lipsmacker op te maken! ik had hem gewoon op mn bureau staan thuis en als ik naar school moest in mn schooltas :)

    ReplyDelete
  4. Mijn shoptip is: maak een balans op van wat je nog in overvloed hebt. Nog 3 glossjes liggen? Koop geen vierde, want die worden snel slecht en da's zonde om met die bacteriƫn op je lippen te blijven smeren omdat je gewoon een tic hebt :p Koop dan liever iets dat je nog niet hebt of iets dat haast op is

    ReplyDelete
  5. @Tessa: Fijn om te horen dat ik niet de enige ben ;) Hahaha.. Heb je nog een nieuw "project"?

    @honestbeauty: wat heb jij in overvloed? Ik vind een supergrote stash ook onzin,ik wil geen make up hebben om het te verzamelen. Het is tenslotte een gebruiksvoorwerp. :)

    ReplyDelete
  6. Knap zeg dat je het geduld kunt opbrengen om een lipstick op te maken waar je niet helemaal weg van bent.

    In mijn ervaring raken alleen producten op waarvan ik niet wil dat ze opraken :(

    ReplyDelete