Sunday, September 27, 2009

Boozyshop.



Eindelijk, na er veel over gelezen te hebben op andere beautyblogs, heb ik ook mijn eerste bestelling geplaatst bij Boozyshop. Natuurlijk heb ik mij aan Diamond Cosmetics lakjes gewaagd, en het was nog lastig kiezen wat betreft de kleurtjes.
Uiteindelijk ben ik voor Hi Ho Silver gegaan, want die zag er op Scrangie namelijk prachtig uit. En ik heb voor een mooi, zacht en bescheiden roze kleurtje gekozen, Olivia Orchid. Omdat hij Glamourista zo mooi stond ;)

Ook heb ik twee NYX Round Lipsticks besteld. Vorige keer wilde ik ze al bestellen bij Nonpareilboutique, maar toen bleken al mijn gekozen kleurtjes uitverkocht! Gelukkig heeft Boozyshop ze wel. Het zijn de kleuren Fig en Indian Pink.
(Beelden: Boozyshop.nl, nonpareilboutique.com)

3 comments:

  1. Ik heb die twee lipsticks ook! En Fig is echt een fel roze kleur en Indian Pink mooi peachy/goud achtig! De lakjes zien er ook mooi uit!

    ReplyDelete
  2. @ Myrna
    Ja, ik ben een beetje bang dat de kleuren iets heftiger uitvallen dan verwacht. Ik wilde eerst ook Tea Rose bestellen (die leek me net iets zachter dan Fig), maar die was dit keer ook uitverkocht ;)

    xoxo

    ReplyDelete