Wednesday, September 23, 2009

Aanbiedingen.

Er zijn weer een hoop leuke aanbiedingen te melden voor komende week!

Zo barst zaterdag om 8:00 het Prijzencircus van de V&D weer los, met hele leuke beauty-aanbiedingen!

Alle producten van Sephora (eigen merk welteverstaan): 3 voor 10 euro. En geloof me, dan kun je heel veel besparen, en heel veel inslaan! Je moet er wel vroeg bij zijn, anders is de kans groot dat je tegen een leeg schap aankijkt.


Ook Rituals heeft twee leuke aanbiedingen om de voorraadkast weer bij te vullen:
2 Rituals Douchegels voor 10 euro
2 Rituals Bodylotions voor 14 euro

Alle Max Factor Masterpiece mascara's gaan weg voor 10 euro per stuk, en ook L'Oreal heeft een actie. Zij hebben een Pick & Mix aanbieding. Twee producten naar keuze voor 20 euro.


En de BodyShop heeft morgen en overmorgen een speciale aanbieding voor LoveYourBody leden. Zij krijgen namelijk 20 % korting op huidverzorging en make-up!

4 comments:

  1. Oeh.. fijn om te weten, hoor ik mijn portomonnee me daar nou roepen!

    ReplyDelete
  2. Ja, ik had het in de reclame folder gelezen. Joepie!!! :D

    ReplyDelete