Saturday, August 15, 2009

Wishlist August 2009.



* Urban Decay Primer Potion
Niemand lijkt zonder dit goedje te kunnen. Voor nu werkt mijn eyeshadow primer van de Hema prima, maar dit is toch wel het summum.
* Too Faced Brow Shaping & Defining Set
Wat wenkbrauwen betreft is de Anastasia kit het summum. Maar ik wil daar liever niet zo heel veel geld aan uitgeven. Dit mooie setje van Too Faced ligt wat meer binnen het budget.
* The Body Shop Shimmer Cubes
Ook al heb ik een Love Your Body pas en kosten de Cubes daarmee minder, ik blijf ze duur vinden. Maar wat zijn het toch altijd weer mooie kleuren. Ooit...
* Essie nagellak
Nu ik OPI, China Glaze (en binnenkort Barry M) heb geprobeerd, kan Essie niet achterblijven. Vooral hun babyroze kleurtjes staan me wel aan.
* Chanel Orange Fizz
Een van de meest gehypte nagellakjes ter wereld. Maar het is dan ook wel een hele mooie koraalkleur. En ik heb ook nog nooit Chanel beautyproducten gebruikt.
* Urban Decay Pocket Rocket Lip Gloss
De naam kan andere associaties oproepen, maar het gaat hier gewoon om onschuldige lipgloss. In de dop zit namelijk een foto van een man met kleding. Draai je de dop, dan staat hij ineens in zijn onderbroek. Een lekker flauw product ook. In Londen heb ik ermee in mijn handen gestaan maar niet meegenomen. Ergens heb ik wel spijt, het waren namelijk ook nog eens mooie kleurtjes!
* Lancome Juicy Tubes
Ik heb al een Juicy Tube waar ik erg tevreden over ben. Subtiel glittertje, fijn opbrengen, mooi kleurtje. Alleen ik gebruik hem relatief weinig. Toch wel jammer. Eigenlijk zou ik er nog wel eentje willen namelijk.
* MAC Lipstick/Lipglass
Ik heb ook nog nooit producten van MAC gebruikt. Ook hier zitten erg mooie kleuren bij, en omdat het zo'n goed merk is zou ik dit wel eens willen proberen.

Maar goed, ik denk dat de wishlist voorlopig nog wel een WISH list blijft. Aangezien ik natuurlijk ook al een giga lijst NYX heb, Barry M nagellak is onderweg en ik zit nog steeds met die Zoeva palettes in mijn hoofd. Eerst maar eens de maand zien te overleven...

No comments:

Post a Comment