Thursday, August 27, 2009

Delicious food, no shopping.

Zo, daar ben ik weer. Terug van een paar heerlijke dagen Brugge. Waar ik helemaal niets gekocht heb! Al mijn geld is opgegaan aan eten en souvenirs! Zo zijn we naar een chocoladebar gegaan (Bar Choc in het Zilverpand, aanrader!) en hebben we heel decadent een high-tea gedaan op het terras van de Orangerie. Ja, naast beauty en fashion hou ik ook heel erg van eten...

En dat zag er ongeveer zo uit:

Chocolademelk met gember en banaan. Yum!


En de high-tea. Met zilveren bestek. Ziet het er niet schattig uit?

Omdat ik verder niets heb gekocht in Brugge, ga ik morgen op herkansing. Richting Rotterdam! Eerst langs de Primark, ben erg benieuwd of ik in kan slaan! Daarna richting binnenstad voor:

- New Look. Eindelijk in Nederland!
- De MAC counter in de Bijenkorf voor wellicht mijn eerste MAC aankoop?
- De Douglas. Zal ik eindelijk eens Rosebud Salve kopen?
- Het Kruidvat voor de Gosh actie. Ik heb toevallig nog een uitgedroogde mascara liggen die ik ga omruilen. Misschien dat ik ook wel meer meeneem, ze hebben zoveel aanbiedingen!
- De Selexyz. Ik wil de Nylon Play toch wel heel graag hebben!

No comments:

Post a Comment