Monday, August 31, 2009

The Secret Garden.

Op iedere beautyblog lees je erover: de webshop van Serena Verbon en haar moeder: The Secret Garden. Nu hou ik wel van handgemaakte beautyproducten. Denk aan Lush, of spulletjes van Etsy. Het voelt toch beter om zoiets te bestellen dan gewoon een fles van het een of ander te kopen bij het Kruidvat. Het idee dat iemand in haar keukentje in de weer is met potten en pannen om de lekkerste zeepjes in elkaar te draaien geeft toch een beter gevoel. Of ben ik het nu voor mezelf aan het goedpraten? Anyway, ik vond het wel eens tijd iets te bestellen. En waar beter mee te beginnen dan lippenbalsem?

De Coco Loco lippenbalsem, want ik kwam tot de ontdekking dat ik er nog geen had met kokos-geur (foei!)

De lippenscrub in Cinnamon Bun! Ik heb in London al staan kijken bij de lippenscrubs van B Never, maar deze is een stukje goedkoper. Toen ik erover las op Beautylab (de blog van Serena) wilde ik het meteen bestellen maar was het helaas al uitverkocht. En ja, ondanks al dat lippenbalsem-smeren heb ik nog steeds last van velletjes. En deze scrub heeft ook nog een kaneelgeurtje. Klinkt goed!

Een solid lotion bar in Vanilla. Lijkt me handig, bodylotion in een stick, en ze zullen ongetwijfeld heerlijk ruiken. Handig voor in de tas!

Als ik mijn bestelling binnen heb zal ik natuurlijk weer reviews maken!
(Alle beelden: www.thesecretgarden.nl)

1 comment:

  1. leuke spulletjes! :D hopelijk ben je er even blij mee als ik! ^^

    ReplyDelete