Saturday, August 22, 2009

Review: Lush Oatifix Fresh Face Mask.



Ik had al een tijdje een proefje Oatifix in de koelkast staan en vond het wel eens tijd worden hem te gebruiken (en te reviewen!)

The price:
10,75 (potje van 75 gram)
The looks: Het ziet er op zich niet heel verkeerd uit. Het heeft een lichtbruin caramelkleurtje, en er zitten stukjes amandel doorheen.
The smell: Lekker zoet! Een beetje naar banaan/honing.
The good: Het masker droogt niet op. Ik vind dat vaak nogal irritant, als het opdroogt tot een keihard masker. Als je dan eens iets wilt zeggen, brokkelt er meteen vanalles van je gezicht. De geur van dit maskertje vind ik heerlijk! Oh, en er zit ook een hele fijne scrub in, die je eigenlijk pas goed voelt als je het masker afspoelt.
The bad: De stukjes amandel blijven op je gezicht plakken en het geheel is nogal vettig. Dat voelt gewoon een klein beetje vies. Daarbij is het niet goed uit te smeren, zoals je hieronder kunt zien.

(Zo ziet Oatifix eruit als je hem opsmeert. Eet smakelijk...)
The verdict: Hoewel dit een masker is voor de droge huid, en ik juist een vrij vette huid heb, maakt dit de boel niet erger! Mijn huid voelt juist lekker fris en verzorgd. Mijn T-zone glimt wel een beetje, maar ik vind dat er juist gezond uitzien, in plaats van vettig.

No comments:

Post a Comment