Monday, August 17, 2009

Review: Lush Dark Angels Cleanser.


Na de populaire Angels On Bare Skin cleanser van Lush komen ze met een iets heftigere versie. Dark Angels. Speciaal voor een wat vettere huid. De houtskool absorbeert het vet. Ook zit er zuiverende Rhasshoul modder in, voor een grondige reiniging.

The price:
9,25 voor 100 gram
The looks:
Het ziet er een beetje raar uit. Zo'n hoopje zwarte klei in een potje. Niet echt uitnodigend, om het zo maar te zeggen. Het spul brokkelt een beetje, maar is ook goed te kneden.
The smell: Naar houtskool.
The good: Dark Angels mengt goed met water. Het wordt een mooi egaal papje wat je over je huid kan verdelen. Dat lukt me met de gewone Angels On Bare Skin nooit zo goed. Ook is de scrub precies goed. Niet te grof, maar ook niet te fijn. Na het wassen met DA voelt mijn huid schoon, maar ook een klein beetje trekkerig.
The bad:Het is zwart. Dat is waarschijnlijk het grootste nadeel. Het is wel leuk en handig als je het op je gezicht smeert, want zo kun je goed zien waar je geweest bent. Maar helaas moet je wel de hele wasbak meteen schoonpoetsen. Gebruik je toch meteen weer een hele hoop water. En het is toch eigenlijk best duur. Bijna 10 euro voor maar 100 gram.
The verdict:
Mijn gezicht scrubben doe ik niet zo vaak, het droogt mijn huid namelijk erg uit. DA is een prima cleanser, maar ik zal hem niet zo heel vaak gebruiken.


No comments:

Post a Comment