Thursday, August 20, 2009

Perfume.

Laten we even in de "geurtjes" blijven. (lame bruggetje!) Zoals andere beautyproducten ben ik ook gek op parfum. Er zijn zoveel heerlijke geurtjes!
Ik ga in deze nieuwe rubriek iedere keer een van mijn parfums, of een nieuw uitgekomen parfum laten zien. Deze keer "Chance" van Chanel. Ik moest het nooit zo op Chanel parfum hebben. No 5 (de uberklassieker) vind ik bijvoorbeeld stinken, en ook Coco was niet mijn geur. Tot ik Chance rook. Die was heerlijk! Alleen... Duur. Als arme student had ik daar eigenlijk geen geld voor.




Een paar maanden terug had V&D speciale kortingsavonden, waarbij je ook twintig procent korting kreeg op producten van Sephora. Ik had nog een stuk geld over aan het einde van de maand, dus ik vond dat het er wel eens van mocht komen. Er stond nog een doosje Chance, dus die heb ik meegenomen. Ik weet niet precies meer wat ik ervoor heb betaald, maar het was (voor mijn doen) nog steeds best veel. Eenmaal thuis deed ik het doosje open en was ik helemaal blij. Trots deed ik mijn Chanel parfum voor het eerst op. Ik had per ongeluk een eau de parfum meegenomen in plaats van een eau de toilette. Hm. Gelukkig vervliegt het hele zware al snel en komt de door mij geliefde geur al snel tevoorschijn. Ik ben er nog steeds erg blij mee, want het geurtje blijft zo wel mooi de hele dag hangen.

Hebben jullie wel eens een (te) duur parfum gekocht? Of eentje die je bij nader inzien toch niet zo lekker vond?

2 comments:

  1. douchegel ipv. parfum op de ferry naar engeland!

    ReplyDelete
  2. Love van Bnever...niet zo lekker...

    ReplyDelete