Saturday, August 8, 2009

NYX.

Ik hoor een hoop goede dingen over dit goedkope Amerikaanse merk. Een vriendin gaat binnenkort bestellen bij Nonpareilboutique of Cherryculture, en vroeg of ik ook wat wilde hebben. Dat laat ik me geen twee keer zeggen! Ik denk dat ik voor veel NYX ga bij Nonpareilboutique, het lijkt daar namelijk het goedkoopst. My Wishlist:

NYX Palette Smokey EyesNYX heeft sinds kort een hele palette-collectie. Zo is er de "For your eyes only"-collectie, met palettes die helemaal op jouw oogkleur zijn afgestemd. De "Runway" - collectie, met de meest fashionable en populaire kleuren, en tot slot de Caribbean collectie, met kleurpalettes die zijn afgestemd op alle caribische eilanden. Een hoop dus om uit te kiezen, maar de swatches van het Smokey Eyes palette zagen er toch het beste uit, en het lijkt me wel wat om daar mee te gaan experimenteren.

NYX Palette uit de Caribbean Collection

De Caribbean Collection is ook helemaal leuk, dus eigenlijk wil ik daar ook wel een palette van. Ik weet nog niet precies welke kleurencombinatie het gaat worden, maar mijn voorkeur gaat uit naar "I Dream of Barbados".

NYX Ultra Pearl Mania
Kleine potjes pigment. Veel merken hebben dit soort oogschaduw/pigment in hun collectie zitten. Denk aan MAC en Bourjois. De kleuren zijn meestal prachtig en heel intens, en voor 1,50 (USD) wil ik deze ook wel eens proberen. De kleuren Turquoise, Mink en Mocha spreken me het meest aan.

NYX Round Lipstick

Natuurlijk ga ik niet alleen oogschaduw proberen, deze lipsticks schijnen namelijk ook geweldig te zijn. En ze zijn ook nog eens super cheap. Daar houden we van! (De kleuren waar ik uit ga kiezen zijn: Indian Pink, Tea Rose, Fig en Watermelon.)

Ik zal foto's en swatches posten als ik de spulletjes binnen heb. Kan niet wachten mijn bestelling door te geven!

No comments:

Post a Comment