Saturday, August 29, 2009

My First MAC.

Met het verlanglijstje in mijn achterhoofd en een grote MAC-fan als medeshopper, was het al snel duidelijk: ik ga mijn eerste producten aanschaffen in Rotterdam. Ik wilde graag een lipstick of een gloss. Welke kleuren, ik had geen idee! De lieve dame van MAC (Douglas) wilde me maar wat graag adviseren en was erg geduldig. "Welke kleur lipstick spreekt je het meeste aan?" vroeg ze, terwijl ik naar de vier display's stond te kijken. Hier staan misschien wel tweehonderd kleurtjes, hoe moet ik hieruit kiezen?! Ik was van plan rustig te beginnen, met een kleurtje wat ik dagelijks zou kunnen dragen. Het is uiteindelijk een soort roze/rode kleur geworden met een beetje shimmer. Perfect! Ik heb de naam laten noteren. Ik moest er toch nog even over nadenken...

Toen we even later langs de MAC counter in de Bijenkorf liepen, bekeek ik de lipstick nog eens goed. Ik besloot dat ik hem wilde hebben. En eigenlijk, stiekem... was het verlangen naar nog een leuk glossje ook te sterk. Dus heb ik er eentje gepakt, en die prompt mee afgerekend. Ik ben er heel erg blij mee, en ik denk dat er nog wel meer zullen komen.


Mijn lippen zonder enig kleurtje, alleen een klein beetje vaseline.


De Lustre lipstick, London Life:


Swatch op mijn lippen (niet helemaal dekkend opgebracht)


En de gloss:

Lustreglass, Star Nova


Swatch op mijn lippen. Mooie glittertjes!

En tot slot, voor de liefhebber nog de swatches op mijn hand.

7 comments:

  1. Ik zou zelf nooit zo'n donkere kleurtjes kopen maar ze zijn helemaal niet zo shocking op je lippen! echt tof , je gaat er veel plezier aan hebben denk ik

    ReplyDelete
  2. Wow! Echt heel mooi, maar even een onbeleefd vraagje.. Hoe duur zijn een lipstick en een glossje van MAC?
    Die eyeko fatbalms zijn op zich wel fijn, ze hebben ook wel een fijne smaak. Maar daarachter zit zo'n nepsmaakje wat je vroeger altijd had bij kinder make-up! Heel raar

    xoxo

    ReplyDelete
  3. @ margot: een glossje is €16 en een lipstick €17,50

    ReplyDelete
  4. Op mijn bon staat er voor het ene product 17,00 en het andere 17,50. Hoe dan ook, denk aan een prijs rond de 17 euro. Is iets meer dan gemiddeld, maar ik denk dat ik er veel gebruik van ga maken!

    xoxo

    ReplyDelete
  5. Ik dacht ook' wooow zo donker' maar zoals jij het aanbrengt moet ik mij mening over donkere lipsticks herzien :)

    ReplyDelete
  6. Ze zijn allebei echt heel erg mooi! Volgens mij is London Life een lustre en die zijn altijd wat minder fel op je lippen. Denk dat de lipgloss ook heel erg mooi is over de lipstick heen! Hele mooie eerste MAC aankoopjes :-D!

    ReplyDelete
  7. Mooie aankopen hoor!Ik ben trots op je! Hahaha..Nu is het hek van de dam ;)

    ReplyDelete