Monday, August 17, 2009

Moon Minerals

En ook bij deze Nederlandse webshop heb ik mijn winkelwagentje al stampvol zitten, maar heb ik nog steeds niet afgerekend. Minerale make-up is hot. Everyday Minerals is een Amerikaanse site met vergelijkbare producten, maar ik moet zeggen dat ik bestellen uit het buitenland nog steeds een beetje "eng" vind. Mijn eerste aankoop op eBay was namelijk geen groot succes. Daarbij hoor je altijd van die spookverhalen over extra kosten aan de grens en dergelijke. Nee, geef mij maar een Nederlandse webshop.

Moonminerals heeft ontzettend veel kleurtjes in het assortiment, en naast oogschaduw ook concealers, foundations, en nu zelfs lipgloss! Nog steeds zit ik te twijfelen tussen verschillende sample-packs.
De verzendkosten van MoonMinerals zijn al vrij laag, maar nu las ik net in de nieuwsbrief dat het in de hele maand augustus gratis verzenden is! Als je de code GRATISVERZENDEN invult in het kortingsbonnenvakje, wordt het automatisch verrekend. De korting geldt voor bestellingen vanaf 17,50. En laat het oogschaduw sample-pakket nu net die prijs zijn... Zo wordt het wel heel verleidelijk om toch op "afrekenen" te klikken.


(Foto:www.moonminerals.nl)

1 comment:

  1. leuke site heb je, het is alleen heel raar om comments bij jou te plaatsen! je moet zo'n code invoeren maar dat wil niet altijd! Nu dus wel, maar anyway leuke site heb je!

    xoxo

    ReplyDelete