Thursday, August 27, 2009

Kiss Kiss, Bang Bang!

Deze webshop is echt de hemel voor lippenbalsemverslaafden zoals ikzelf. Nu check ik mijn giga lijst webshops geregeld, voor nieuwe producten of acties. En ik zie weer een hele hoop leuke dingen!



Eyeko Fatbalms! Natuurlijk kun je ze bij Eyeko zelf ook bestellen maar bij KKBB hebben ze nu een speciale aanbieding. Alledrie de fatbalms voor 12,49! Dat is goedkoper dan ze los kopen bij de online Eyeko shop, waar ze 5 Pond (5,70 euro) per stuk zijn. Met deze aanbieding zijn ze per stuk net iets meer dan 4 euro!
Ik moet eerlijk zeggen dat ik, ondanks alle kortingscodes nooit echt de behoefte heb gehad iets te bestellen bij Eyeko. Maar deze aanbieding is wel erg leuk!


Natuurlijk, ook Yes To Carrots is van de partij. Ik snap die hele hype eerlijk gezegd niet zo, het gaat allemaal een beetje langs me heen. Maar tegen lippenbalsem zeg ik geen nee! Misschien dat ik na het testen van een Yes To Carrots product overstag ben, wie weet. Ze zien er in ieder geval aantrekkelijk uit en kosten 3,99 per stuk.


Dat ze Rosebud Salve verkochten wist ik al, maar nu hebben ze speciaal voor alle verslaafden pakketjes samengesteld van twee blikjes zalf. Zo is deze combinatie van Original en Minted Rose 15 euro. Als je alletwee de blikjes los koopt ben je 1,50 meer kwijt.

Ik heb zelf al eens besteld (hoe kan het anders) en daar was ik erg tevreden over!


- "Come to the dark side, we have cookies" van David And Goliath
- Mint Choc Chip van Ice Cream
- En mijn eerste LipSmacker, de Stellar Strawberry

Het werd erg snel geleverd en de bestelling zat in een leuk organza zakje met sticker.Favorietje dus, KissKissBangBang. Keep up the good work!
(Beelden: kisskissbangbang.nl)

1 comment:

  1. Ik heb zelf een eyeko mint fat balm, ben er niet heel tevreden over. Maar ik wil nog wel graag een rosebud salve, dus moet ik nog maar eens kijken;)

    ReplyDelete