Friday, August 28, 2009

Haul Rotterdam!

Het gemis aan shoppen heb ik vandaag ruimschoots goedgemaakt. Geslaagd voor de herkansing! Heerlijk gevoel, volle tassen na een dag door de stad struinen.

Onze eerste stop was de Primark. In Londen was dat destijds geen succes. Maar, hier in Rotterdam was het niet zo stervensdruk en was de winkel nog vrij netjes! Dat vervelende mandje/netje ging steeds voller en voller met allerhande spullen. Ook deelden we samen een mandje dat volgeladen werd met alleen maar tassen. Uiteindelijk hebben we alles gepast en uitgezocht. Dat is nog best moeilijk kiezen, met zoveel leuks voor zo weinig geld! Hier mijn definitieve buit.



Het leren jasje is er eentje die ik stiekem altijd al wilde hebben. Met een schuine rits, stoer maar ook mooi. Niet teveel frutsels erop of eraan. Helaas zijn de foto's (door het lelijke kunstlicht) een beetje mislukt, maar hopelijk krijgen jullie zo een goed idee. Oh, volgens mij heb ik precies hetzelfde jasje gekocht als Cynthia van Misslipgloss. Zij heeft een duidelijkere foto op haar site gezet. De accessoires kosten, zoals je kunt zien, bijna niets! Uit de stapel tassen kwam trouwens een duidelijk patroon: veel Chanel look-a-likes. En eigenlijk is dat best fout, want iedereen kan natuurlijk van mijlenver zien dat het ding nep is. Toch heb ik er een gekocht. Gewoon, omdat hij zo leuk (en goedkoop!) was. Ook ben ik helemaal verliefd op mijn "boyfriend cardigan". Hij is superzacht en past ook erg goed. Nee, dit eerste bezoekje aan de Primark heeft een goede indruk achtergelaten!

Natuurlijk ben ik ook nog even bij New Look binnen geweest. Ik had in Brugge al snel wat rondgekeken, maar niet echt iets zien hangen. Nu nam ik beter de tijd en ik denk zelfs dat ik mijn LBD gevonden heb! Ik ben er nog een klein beetje onzeker over, wat denken jullie?


En dan eindelijk...

Rosebud Salve, jawel! Ik vond dat het nu echt eens moest, toen ik het op de toonbank bij de Douglas zag staan. Uiteindelijk heb ik voor 8,50 een blikje gekocht bij de counter van Skins Cosmetics bij de Bijenkorf.

En mijn eerste MAC aankopen zijn ook een feit!

Helaas nog geen productfoto's of swatches, maar die komen eraan!

Ik ben zo blij met alles, kan niet wachten om het te gaan dragen en gebruiken!

2 comments:

  1. Ik heb laatst ook voor het eerst een blikje rosebud salve gekocht, vind hem wel fijn maar niet zo geweldig als iedereen zegt.. jij?

    Groetjes Dandelion

    ReplyDelete