Friday, August 21, 2009

Books.

Boeken zijn geweldig. Ik hou erg van lezen, en de "nog te lezen" stapel groeit met de dag. Maar wat zijn er toch een hoop leuke (en grappige!) boeken te koop. Een paar van mijn favorieten:


1. Een kleurboek voor Indie-Rock liefhebbers! (ongeveer 7 euro, fredflare.com)
2.
De Bobbi Brown Makeup Manual, lijkt me een mooi en handig boek! (25 euro, bol.com)
3. What Would Audrey do? Stijladvies in de lijn van Audrey Hepburn (rond de 10 euro, Amazon.com)
4. Nylon Play. Nylon is een uberhip magazine uit de States. Toen ik een aantal jaar geleden voor het eerst bij de Urban Outfitters dit boek zag liggen (een speciale uitgave met alleen maar nieuwe artiesten) wilde ik het meteen meenemen. Helaas heb ik dat toen niet gedaan. Nog altijd spijt van. Gelukkis is ie ook te bestellen op bol.com (25 euro)
5. Nylon Pretty. Hetzelfde verhaal. Ik ben best benieuwd wat Nylon over beauty te melden heeft. (23,00 bol.com)
6. Nylon Street. Streetstyle is altijd leuk om inspiratie op te doen. (23, oo bol.com)

No comments:

Post a Comment