Thursday, July 30, 2009

Palettes.

Ohjee... Was ik net een beetje aan het surfen op het net en wat blogs aan het checken, kom ik weer een geweldige webshop tegen: Zoeva.de. En nu wil ik alles hebben. Heel graag! En het is ook gewoon te makkelijk. Zeker als je PayPal hebt. In een paar klikjes heb je het product besteld en betaald. Het heeft mijn online shopverslaving zeker erger gemaakt. En op allerlei blogs over de producten lezen helpt ook al niet.

Dit zijn de producten waar ik mijn oog op heb laten vallen:

Een goede kwastenset. Eigenlijk zou ik dat wel eens moeten hebben. Ik heb nu maar twee oogschaduwkwastjes en een grote poederkwast. En ze zijn allemaal al een aantal jaar oud. Daarbij is deze set nog geen 20 euro, en zit al het gereedschap erin. Natuurlijk wil ik ook een palette hebben. Een matte 88, om mee te beginnen. De shimmer lijkt me ook mooi (stiekem wil ik die ook) maar laat ik niet meteen te hard van stapel lopen. Het palette kost 14,95.
Nog maar even sparen...

No comments:

Post a Comment