Wednesday, July 29, 2009

Latest buys.

Vandaag ben ik weer eens naar Antwerpen geweest. Een geweldige stad om te shoppen. Er zijn zoveel gave winkels! De vorige keer dat ik er was ontdekte ik de Urban Outfitters. De meest geweldige winkel ooit. Ik zou in die winkel kunnen wonen, ik zou alles wat ze hebben willen hebben. Ontzettend mooie en hippe kleding, accessoires, grappige spulletjes voor in huis en mooie boeken. Het enige jammere is dat alles duur is. Nu leek dat niet zo'n probleem vandaag. Ik had namelijk net mijn loon gehad en was klaar om te shoppen, shoppen en te shoppen!

Uiteindelijk heb ik niets gekocht bij de Urban Outfitters en heb ik er een beetje spijt van. Er zijn nog andere dingen die ik moet betalen en ik wil wel wat geld overhouden voor de vakantie. Natuurlijk heb ik wel wat andere dingetjes gekocht.

Een klein boekje met cupcake recepten. Laatst heb ik chocolade/banaan cupcakes met botercreme topping gemaakt. Die waren erg goed gelukt, dus toen ik dit boekje zag staan werd ik overmoedig en nam ik het mee. En er staan zeker een paar heerlijke recepten in!

Ik heb erg lang gezocht naar een grote ring in de vorm van een roos. Toen ik er uiteindelijk eentje had gevonden hield iets me tegen. Ik kocht hem niet meteen, maar de volgende dag was het weg. Bad luck! Toen ik deze ring bij Accesorize zag hangen hoefde ik niet lang na te denken. Die neem ik mee!


Wat een gedoe altijd, nagels lakken. Dat drogen duurt altijd eeuwen. Toen ik dus van Essence's Express Dry Spray hoorde, heb ik het meteen gekocht. Het klinkt namelijk als een uitkomst. Nagels lakken, even sprayen en binnen tien seconden zijn je nagels droog. Ik ben erg benieuwd of het werkt. Net als de Colour Click&Go pen trouwens. Een pen met nagellak, interessant... Ik zal later mijn reviews posten!

No comments:

Post a Comment