Monday, June 22, 2009

Polish Of The Day.

Swatches! Altijd handig. Als je op zoek bent naar een nieuwe kleur nagellak, komen deze zeer van pas. Toen ik voor het eerst online nagellak wilde bestellen, heb ik ook pagina's swatches doorgespit voordat ik de keuze heb gemaakt. Het zou toch jammer zijn als de kleur in het echt tegenvalt.

Zo wilde ik een paar maanden geleden, met aandringen van een vriendin, wel eens een OPI lakje proberen. Ik lakte mijn nagels eigenlijk bijna nooit. Te veel werk, en de volgende dag liggen er al weer stukken uit. Tenminste, dat was altijd het scenario als ik mijn Hema of H&M lakjes opdeed.

Toen ik mijn eerste OPI lakjes probeerde was ik om. De kleuren zijn geweldig, de lakjes dekken fantastisch en ze zijn goed aan te brengen door het brede kwastje. Ook brokkelen ze niet zo af als mijn andere lakjes.

Dit is "You Don't Know Jacques" van de OPI France Collection. Ik heb er lang over getwijfeld. De swatches die ik heb gezien waren mooi, maar zou het mij ook staan? Ik besloot het toch maar te proberen, anders kon ik het lakje altijd nog kwijt aan mijn vriendin. En jawel, gelukkig is het kleurtje helemaal perfect! Het is anders dan anders, maar toch sophisticated.


No comments:

Post a Comment