Tuesday, June 23, 2009

Lovely Lipbalms

Verslavingen. Of het nu kleding, accessoires of beautyproducten betreft, we hebben allemaal zo onze favorieten. Persoonlijk hou ik erg van smeerseltjes. Bodylotions bijvoorbeeld, maar vooral lippenbalsem. Ik loop de hele dag te smeren. Het is zelfs zo erg dat ik niet meer zonder kan! Een dag zonder lippenbalsem en er hangen meteen velletjes aan mijn lippen.

Als een echte verslaafde/verzamelaar ben ik altijd op zoek speciale balsems om aan mijn collectie toe te voegen. Lippenbalsem met vreemde geurtjes, leuke kleurtjes of een speciale verpakking; stuur maar door!

Rosebud Salve

Rosebud Salve is een absolute klassieker. Het lijkt de perfecte zalf voor elk huidprobleempje dat je maar hebt. Droge ellebogen, knieƫn, en natuurlijk je lippen. De tinnetjes zijn best groot, en zover ik weet is het een jelly-substantie. Elke lippenbalsem-verslaafde zou tenminste een tinnetje moeten hebben. Naast de Original Rosebud Salve, zijn er ook nog een paar speciale uitvoeringen, zoals de Mocha Rose , Brambleberry Rose, Strawberry en Minted Rose.


Prijzen rond de € 8,00
Hier
kun je Rosebud Salve bestellen

Naughty but Nice

Deze gift set van Naughty But Nice lijkt op een doos vol heerlijke bonbons. Alleen smelten deze niet in je handen, en zullen ze ook niet op je heupen blijven plakken. De lippenbalsems/glossjes ruiken naar Vanille, Praline, Mocha en “Rose Swirl”. Ik weet eerlijk gezegd niet of de balsems zelf veel goed doen voor je lippen, maar ze zijn in ieder geval ontzettend schattig. En stel je eens voor: de mensen in de bus raar zullen opkijken als jij een bonbon uit je tas tevoorschijn tovert!


Prijs € 8,99
Hier kun je de giftset bestellen


BunnyButt

Mijn meest recente lippenbalsem aankoop zijn deze schatjes van BunnyButt. Ze zijn helemaal handgemaakt en vol met natuurlijke producten. Ze ruiken heerlijk en verzorgen goed. Daarbij zijn ze ook helemaal niet duur!

Ik heb Sugared Rose, een heerlijk zoete geur, en Victoriana, een rustgevende lavendelgeur. Ik moet zeggen dat de lavendelgeur wel een beetje gek is voor op je lippen. Maar aan de andere kant, het is weer eens iets anders!


Prijzen rond 6 euro voor twee lippenbalsems
Hier kun je de BunnyButt balsems kopen.

No comments:

Post a Comment